PostHeaderIcon Rejestry, ewidencje, archiwa, udostępnianie informacji publicznej

Rejestry, ewidencja, zbiory oraz archiwa

Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu udostępnia dane z prowadzonych przez siebie rejestrów, ewidencji, zbiorów oraz archiwum na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. 2015 r. poz. 2058 ze zm.) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ze zm.).

Dostęp do informacji publicznej

Informacje publiczne, które nie zostały umieszczone na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. 2016 r. poz. 922 ze zm.), są udostępniane na wniosek.

Wniosek w formie pisemnej należy przesłać na adres pocztowy:

ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław

Propozycja wzoru wniosku - plik do pobrania

Informacja publiczna, która może być niezwłocznie udostępniona, jest udostępniana w formie ustnej (bez pisemnego wniosku ) lub w formie pisemnej, zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r.  o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. 2015 r. poz.2058ze zm.) Jeżeli informacja nie może być udostępniona niezwłocznie, obowiązuje wniosek pisemny.

Udostępnianie informacji publicznej na wniosek pisemny następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku.

Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w terminie 14 dni podmiot obowiązany do jej udostępnienia powiadamia w tym terminie o powodach opóźnienia oraz o terminie, w jakim udostępni informację, nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.

Dostęp do informacji publicznej jest bezpłatny, z wyjątkiem sytuacji, w których podmiot zobowiązany do udzielenia informacji publicznej ma ponieść dodatkowe koszty w związku ze wskazanym we wniosku sposobem udostępnienia informacji lub koniecznością przekształcenia informacji (art. 15 ust. 1).

Wówczas Miejskie Centrum Usług Socjalnych w terminie 14 dni od złożenia wniosku powiadamia wnioskodawcę o wysokości opłaty.

Ustala się opłatę za udostępnienie informacji publicznej na wniosek w formie papierowej/czarno-białego na arkuszu A4 (na podstawie zużytych materiałów) – 0,15 zł/szt. brutto.

Opłaty, o których mowa powyżej uiszcza się przelewem lub przekazem na konto Miejskiego Centrum Usług Socjalnych w wysokości określonej w informacji przekazanej wnioskodawcy zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dopiskiem „opłata za udostępnienie informacji publicznej”.

Jeżeli wnioskodawca zrezygnuje ze wskazanego we wniosku sposobu i formy udostępnienia informacji oraz wybierze inny sposób i formę udostępnienia, nie powodujące kosztów, informacja jest udostępniania w ten sposób i w tej formie.

Jeżeli wnioskodawca pozyskuje informację publiczną w celu jej ponownego wykorzystania podlega ograniczeniom wynikającym z przepisów ustawy o ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego (art. 6 ustawy z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz.U. 2016 r. poz. 352)).

Więcej informaci w zakładce :

http://bip.mcus.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=112&Itemid=38

 

Podmiot udostępniający: MCUS we Wrocławiu
Wytworzył/Odpowiada: Katarzyna Demska-Ganicz
Opublikował: Konrad Karykowski
Data wytworzenia informacji: 29 lipca 2015 00:00
Data udostępnienia informacji: 29 lipca 2015 00:00

Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE

Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu udostępnia dane z prowadzonych przez siebie rejestrów, ewidencji, zbiorów oraz archiwum na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.).

Dostęp do informacji publicznej

Informacje publiczne, które nie zostały umieszczone na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. nr 112, poz. 1198 z późn. zm.), są udostępniane na wniosek.

Wniosek w formie pisemnej należy przesłać na adres pocztowy:
ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław
Propozycja wzoru wniosku - plik do pobrania

Informacja publiczna, która może być niezwłocznie udostępniona, jest udostępniana w formie ustnej lub pisemnej bez pisemnego wniosku zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. nr 112, poz. 1198 z późn. zm.). Jeżeli informacja nie może być udostępniona niezwłocznie, obowiązuje wniosek pisemny.

Poprawiony (czwartek, 01 grudnia 2016 10:34)

 
Pliki Cookies - informacja

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Statystyka odwiedzin
Dzisiaj41
Wczoraj53
Wizyt w tygodniu128
Wizyt w miesiącu401
Łącznie wizyt48042
Szukaj