PostHeaderIcon Sposób przyjmowania i załatwiania spraw

Sekretariat Miejskiego Centrum Usług Socjalnych jest czynny w godzinach od 7.30 do 15.30
54-131 Wrocław
ul. Mączna 3
pok. 140
tel. 71/ 376-99-00
fax 71/ 376-99-05
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Miejskie Centrum Usług Socjalnych niezależnie od korespondencji tradycyjnej, czyli w formie pisemnej, telegraficznej, za pomocą telefaksu lub ustnie do protokołu odpowiada na korespondencję złożoną w formie poczty elektronicznej na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. pod warunkiem, że spełnia ona wymogi określone w art. 63 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (jt. Dz. U. z 2016 r. , poz. 23.), to znaczy:
podanie (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.
Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie:
- osoby (imienia i nazwiska) od której pochodzą,
- adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i nr domu) tej osoby,
- przedmiotu sprawy, której dotyczy.

Podanie wniesione pisemnie albo ustnie do protokołu powinno być podpisane przez wnoszącego, a protokół ponadto przez pracownika, który go sporządził. Gdy podanie wnosi osoba, która nie może lub nie umie złożyć podpisu, podanie lub protokół podpisuje za nią inna osoba przez nią upoważniona, czyniąc o tym wzmiankę obok podpisu.

Podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno:
1) być uwierzytelnione przy użyciu mechanizmów określonych w art. 20a ust. 1 albo ust. 2 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz
2) zawierać dane w ustalonym formacie, zawartym we wzorze podania określonym w odrębnych przepisach, jeżeli te przepisy nakazują wnoszenie podań według określonego wzoru.
Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu  jest obowiązane potwierdzić wniesienie podania,  jeżeli wnoszący tego zażąda. W przypadku wniesienia podania w formie dokumentu elektronicznego organ jest obowiązany potwierdzić wniesienie podania przez doręczenie urzędowego poświadczenia odbioru na wskazany przez wnoszącego adres elektroniczny.

W sprawach skarg i wniosków Dyrektor przyjmuje strony codziennie w godzinach od 8.00 do 15.00,
a w każdą środę w godzinach od 8.00 do 16.30 po uprzednim umówieniu się w sekretariacie.


Procedura przyjmowania skarg i wniosków w MCUS - plik PDF

Podmiot udostępniający: MCUS we Wrocławiu
Wytworzył/Odpowiada: Patrycja Karpicz
Opublikował: Konrad Karykowski
Data wytworzenia informacji: 6 września 2012 20:28
Data udostępnienia informacji: 6 września 2012 20:28

Poprawiony (piątek, 22 lipca 2016 10:27)

 
Pliki Cookies - informacja

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Statystyka odwiedzin
Dzisiaj41
Wczoraj53
Wizyt w tygodniu128
Wizyt w miesiącu401
Łącznie wizyt48042
Szukaj