Osoby sprawujące funkcje
MCUS kieruje Dyrektor działający na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Prezydenta Wrocławia.
Dyrektora powołuje i odwołuje Prezydent Wrocławia. Dyrektor odpowiada przed Prezydentem za prawidłową i terminową realizację zadań należących do kompetencji MCUS oraz organizację i skuteczność pracy MCUS.
Dyrektor jest zwierzchnikiem służbowym wszystkich pracowników MCUS.
Dyrektor może udzielać dalsze pełnomocnictwa podległym pracownikom, w zakresie nie wykraczającym poza umocowanie udzielone Dyrektorowi przez Prezydenta Wrocławia.
Podczas nieobecności Dyrektora jego obowiązki pełni wyznaczony przez niego Zastępca Dyrektora. Powierzenie obowiązków, następuje w drodze pełnomocnictwa udzielonego przez Dyrektora. Zastępca Dyrektora przy wykonywaniu swoich zadań działa w granicach określonych pełnomocnictwem udzielonym przez Dyrektora.
Dyrektor kieruje działalnością MCUS przy pomocy Zastępcy Dyrektora, Głównego Księgowego. Dyrektor sprawuje bezpośredni nadzór nad działalnością Zastępcy Dyrektora i Głównego Księgowego.
Zastępca Dyrektora i Główny Księgowy działają w zakresie spraw powierzonych im przez Dyrektora i ponoszą przed nim odpowiedzialność za ich realizację.
Zastępca Dyrektora nadzoruje i koordynuje działalność podporządkowanych komórek organizacyjnych. Główny Księgowy odpowiada za prawidłową gospodarkę finansową MCUS oraz nadzoruje i koordynuje działalność Działu Księgowości.
Podmiot udostępniający: MCUS we Wrocławiu
Wytworzył/Odpowiada: Patrycja Karpicz
Opublikował: Teodor Lepczyński
Data wytworzenia informacji: 03 marca 2014 15:18
Data udostępnienia informacji: 03 marca 2014 15:18
Poprawiony (piątek, 15 lipca 2016 14:05)